FAQ
Actuele vragen
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Voor meer informatie hoe jij je bestelling kunt volgen kan je naar deze pagina gaan.
Hoe stuur ik een artikel retour?
Ongedragen/ongebruikte artikelen kan je binnen 14 dagen bij ons kosteloos retourneren. Maak hiervoor gebruik van het meegeleverde retourlabel of download een retourlabel door je retourzending in je account aan te melden. Op het retourlabel vind je het juiste retouradres.
Wanneer je pakket niet via de reguliere wijze retour kan worden terug verzonden, (doordat je pakket bijvoorbeeld thuis moet worden opgehaald) dan worden hier extra kosten voor in rekening gebracht, dit bedraagt € 4,95.
Hebben jullie producten een keurmerk?
Jazeker! Al onze producten zijn voorzien van het Better Cotton™ keurmerk. Wil je meer informatie over het Better Cotton™? Ga dan naar hun website: www.bettercotton.org
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat kan ik doen?
Retourneer het artikel alstublieft. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Geef op je retourformulier aan dat het artikel incorrect is en stop deze samen met het artikel in je retourpakket. Als je het artikel alsnog wilt bestellen en het is nog op voorraad, plaats dan een nieuwe bestelling via onze website.
Wat is de levertijd?
Voor 23:59 besteld is morgen thuis! Ook is het mogelijk om je bestelling dezelfde dag te ontvangen! Plaats je op werkdagen (ma t/m vr) voor 12:00 uur? Dan kan je ervoor kiezen om uw artikel dezelfde dag nog te laten bezorgen. Je bestelling wordt dan tussen 17:00 en 22:00 uur door Trunkrs bezorgd.* (Voor "dezelfde dag levering" geldt niet dat het boven een bestelling van € 25,00 gratis wordt verzonden).
Ik heb mijn bestelling geretourneerd, hoe lang duurt het voordat ik wordt terugbetaald?
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
Worden items die zijn uitverkocht weer opnieuw op voorraad gebracht?
We proberen alle uitverkochte items weer op voorraad te krijgen, echter kan je voor de zekerheid altijd contact met ons opnemen om er zeker van te zijn dat je gewenste item weer op voorraad komt!
Met welke pakketdienst word mijn pakket verzonden?
Je pakket wordt verzonden met PostNL of DHL. Maak je gebruik van levering op dezelfde dag? Dan wordt je pakket verzonden met Trunkrs. Meer informatie over je verzending vindt je op de "Verzenden & bezorgen" pagina.
Ik heb een klacht
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk reageren en naar ieders tevredenheid de klacht proberen op te lossen.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).