FAQ

Actuele vragen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Voor meer informatie hoe jij je bestelling kunt volgen, kan je naar je account gaan.

Hoe retourneer ik een artikel?

Je kunt ongedragen/ongebruikte artikelen binnen 14 dagen kosteloos aan ons retourneren. Wij vragen je om hiervoor het meegeleverde retouretiket te gebruiken of om een retouretiket te downloaden door je retourzending te registreren in je account. Op het retourlabel staat het juiste retouradres. Wanneer u een retour start krijgt u van ons een QR-code toegestuurd per e-mail. Deze QR-code kunt u laten zien bij een DHL punt bij u in de buurt. Uw retourpakket wordt dan gelijk verstuurd zonder dat u hoeft te betalen. Als uw pakket niet op de normale manier kan worden teruggestuurd (bijvoorbeeld omdat het bij u thuis moet worden opgehaald), worden extra kosten in rekening gebracht. Indien een artikel beschadigd of gebruikt is, dan kan TextielDiscounter een waardevermindering in rekening brengen. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Hebben al jullie producten een keurmerk?

Ja! Al onze producten dragen het Better Cotton™ label. Wilt je meer weten over Better Cotton™? Ga dan naar hun website: www.bettercotton.org

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat kan ik doen?

Stuur het artikel terug. Wij zullen het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betalingskosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het herroepingsbericht terugbetalen. We kunnen echter wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen, of totdat je hebt aangetoond dat je ze hebt opgestuurd. Geef op je retourformulier aan dat het artikel onjuist is en doe het samen met het artikel in je retourpakket. Wil je het artikel toch bestellen en is het nog op voorraad, plaats dan een nieuwe bestelling via onze website.

Wat is de levertijd?

Voor 23:00 besteld is morgen thuis! Ook is het mogelijk om je bestelling dezelfde dag te ontvangen! Plaats je op werkdagen (ma t/m vr) voor 12:00 uur? Dan kan je ervoor kiezen om uw artikel dezelfde dag nog te laten bezorgen. Je bestelling wordt dan tussen 17:00 en 22:00 uur door Trunkrs bezorgd.* (Voor "dezelfde dag levering" geldt niet dat het boven een bestelling van € 25,00 gratis wordt verzonden).

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd, hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

Wij zullen het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betalingskosten) zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het herroepingsbericht terugbetalen. Wij kunnen echter wachten met terugbetalen totdat wij de producten hebben ontvangen, of totdat je hebt aangetoond dat je ze hebt opgestuurd.

Worden uitverkochte artikelen weer aangevuld?

Wij proberen alle uitverkochte artikelen weer op voorraad te krijgen, maar voor de zekerheid kan je altijd contact met ons opnemen om er zeker van te zijn dat je gewenste artikel weer op voorraad komt!

Met welke pakketdienst wordt mijn pakket verzonden?

Je pakket wordt verzonden door PostNL of DHL. Meer informatie over uw zending vindt u op de pagina "Verzending & levering".

Ik heb een klacht.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier, door te bellen, mailen of te chatten. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk reageren en naar ieders tevredenheid de klacht proberen op te lossen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kan u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Heeft u een andere vraag? Aarzel dan niet om contact op te nemen, ons team helpt u graag verder!